Beste wandelaar,
Welkom op de inschrijfsite van de 11-stedenwandeltocht. Deelname is uitsluitend mogelijk door inschrijving via onderstaande links. U kunt inschrijven vanaf 1 januari 2026. De inschrijving sluit 20 april 2026. Inschrijving bij de start is niet mogelijk.
Instructie inschrijfformulier
Stap 1:
Hier kiest u voor het onderdeel waar u aan mee wilt doen.
De keuze bestaat uit de volgende arrangementen met overnachting:
- * 5-daagse vol pension 1- of 2-persoonshut;
Er zijn 31 2-persoonshutten en slechts drie 1-persoonshutten (in totaal dus 65 plekken)
Uw voorkeur voor een 1-persoonshut kunt u bij opmerkingen kenbaar maken (stap 3)
* 5-daagse vol pension 3- 4, of 5-persoonshut;
Deze hutten bieden ruimte voor in totaal 66 wandelaars.
* 5-daagse vol pension Hydra;
In totaal kunnen er 2 x 8 personen overnachten op de Hydra.
* 5-daagse vol pension buitenhutten Avontuur;
Het schip de Avontuur heeft twee 2-persoons buitenhutten; u moet over het dek om gebruik te maken van douche en toilet. Eén daarvan is met een 2-persoonsbed (dus voor een stel).
NB: vol pension is inclusief overnachting, maaltijden en startkaart. Dieetwensen kunnen bij stap 3 kenbaar gemaakt worden. Zie voor de toelichting bij stap 3.
Of:
* 5-daagse (de ‘gewone’ tocht);
* 8 van 11 (vijf dagen plm. 25 km per dag); start gelijktijdig met de 5-daagse;
* 3-daagse: donderdag t/m zaterdag;
* 1-daagse: wilt u meerdere dagen meewandelen, dan moet u zich per dag inschrijven.
Vervolgens verklaart u er mee akkoord te gaan dat bij annulering geen restitutie wordt verleend!
Stap 2:
Hier vermeldt u uw personalia.
Als u hebt gekozen voor een van de arrangementen met vol pension, dan kunt u hier aangeven met wie u samen inschrijft. U wordt dan in dezelfde hut ingedeeld.
Schrijft u niet samen met iemand in, dan wordt u met (een) andere wandelaar(s) ingedeeld (rekening houdend met geslacht en leeftijd).
Bent u lid van de KWbN, vul dan uw bondsnummer in. U krijgt dan korting (variërend van € 1,00 tot € 2,50).
Stap 3:
Ook dit jaar kunt u weer tot 1 maart 2026 het unieke wandelshirt bestellen. Dit wandelshirt wordt dan tijdens de tocht uitgereikt.
Wilt u gebruik maken van busvervoer ’s ochtends vroeg van de finishplaats naar de startplaats, vul dat dan hier in.
De wandelaars met arrangement met vol pension hoeven hier geen gebruik van te maken, want de slaapschepen varen mee naar de volgende stad waar gefinisht wordt.
Voor de 5-daagse en de 3-daagse kan per dag voor busvervoer gekozen worden.
Voor de 8 van 11 kunt u uitsluitend kiezen voor wel of geen busvervoer.
Voor de 5-daagse wandelaars is er verder de optie om gebruik te maken van de maaltijden: 5x ontbijt/lunchpakket (di t/m za) en 5x warme maaltijd (ma t/m vr).
De wandelaars met volpension en de 5-daagse wandelaars die gebruik maken van de maaltijden kunnen hun dieetwensen opgeven. Let op: voor de ontbijt/lunchpakketten kunnen we uitsluitend rekening houden met al dan niet vegetarisch. Voor de warme maaltijden kunnen we wel met de overige dieetwensen (allergieën) rekening houden.
Tot slot is er nog een veld ‘opmerkingen’ waar u (aanvullende) opmerkingen kwijt kunt.
Stap 4:
Uw inschrijving is voltooid na betaling. Voor wandelaars die in Nederland wonen vindt de betaling plaats via Ideal. Wandelaars woonachtig in het buitenland moeten het inschrijfgeld zelf overmaken.
Na inschrijving ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging. Deze kan ook in uw spam-box terecht komen, dus kijk daar ook even in. Controleer of uw inschrijving klopt.
Voor vragen kunt u gebruik maken van het contactformulier.
Annulering
Mocht u onverhoopt na inschrijving toch moeten annuleren, wees u er dan van bewust dat u uw inschrijfgeld niet terugkrijgt. De reden van annulering is daarbij niet van belang. Dit geldt voor alle onderdelen van de tocht. We adviseren u dan ook zelf een annuleringsverzekering af te sluiten, zeker wanneer u gebruik maakt van het arrangement met overnachting op één van de slaapschepen.
Vanaf 1 januari 2026 staan hier de buttons voor inschrijving.
Deze pagina delen met: